Breda Nieuws
    • Home
    • Lokaal
    • Regionaal
    • Landelijk
    • Blog
      • Bouw
      • Business
      • Interieur
      • Lifestyle
      • Technologie
      • Tips
      • Gezondheid
      • Wonen
    • Zakelijk
    • Contact
    Breda Nieuws
    U bent op:Home » Blog » Service en klanttevredenheid blijven hoog bij Pizzeria & Grillroom Toscana.
    Tips

    Service en klanttevredenheid blijven hoog bij Pizzeria & Grillroom Toscana.

    Service en klanttevredenheid blijven hoog bij Pizzeria & Grillroom Toscana.


    Toscana breidt uit met nieuwe vestigingen

    Pizzeria & Grillroom Toscana is inmiddels actief in vijf locaties: Roosendaal, Etten-Leur, Hoogerheide, Axel en Rijen. Het Toscaanse concept biedt gerechten van constante hoge kwaliteit. Eigenaar Ahmed Ibrahim zet zich dagelijks in voor uitstekende service en klanttevredenheid, wat zijn resultaten al zichtbaar maakt.

    Succesvol franchisemodel in de maak

    Ahmed won dit jaar de eerste prijs voor zijn pizzarecept tijdens de Franchise+ Beurs in Nijkerk, waarmee hij concurrenten als New York Pizza en Domino’s heeft verslagen. Hij heeft zijn franchiseformule ontwikkeld om te kunnen uitbreiden en zoekt franchisenemers die het concept in hun eigen regio willen uitdragen.

    Klantfeedback is essentieel

    Kwaliteit en klanttevredenheid staan hoog in het vaandeel bij Toscana. Ahmed moedigt klanten aan om feedback te geven, zodat hij de menukaart kan vernieuwen en verbeteren. De vestigingen blijven ook in interieur verfrissen om modern en herkenbaar te blijven.

    Nieuwe vestiging in Roosendaal

    Onlangs opende de nieuwe vestiging in Roosendaal, waar alles vernieuwd en toegankelijk is gemaakt. Klanten hebben zicht op de keuken, wat bijdraagt aan de transparantie. Er zijn vier medewerkers in dienst voor de bereiding en bezorging van de gerechten. Bezorgingen gebeuren met herkenbare, bestickerde auto’s.

    Desondanks is de vestiging nog niet geopend voor dine-in, omdat de vergunning dit niet toestaat. Ahmed hoopt dat de gemeente snel een oplossing biedt, zodat klanten in Roosendaal ook ter plaatse van hun maaltijden kunnen genieten.

    Toekomstgericht en klantgericht

    Ahmed blijft optimistisch over de groei van Toscana en het uitbreiden van de dienstverlening. Bij Toscana staat klanttevredenheid altijd voorop, en het ondernemingsmodel is gericht op kwaliteit en service. Klanten kunnen eenvoudig hun bestellingen plaatsen via de telefoon of online om te genieten van de diverse gerechten in de verschillende vestigingen.

    Previous ArticleGamestudio Twirlbound uit Breda boekt succes tijdens de Dutch Game Awards.
    Next Article Bijna de helft van de Nederlanders heeft een vertekend beeld van de kosten voor een dierenarts bij een gebroken poot.

    Related Posts

    Bijna de helft van de Nederlanders heeft een vertekend beeld van de kosten voor een dierenarts bij een gebroken poot.

    Gamestudio Twirlbound uit Breda boekt succes tijdens de Dutch Game Awards.

    De toekomst van kantoren en bedrijventerreinen: ‘Essentieel voor een sterke stad’

    Recente berichten

    Bijna de helft van de Nederlanders heeft een vertekend beeld van de kosten voor een dierenarts bij een gebroken poot.

    Service en klanttevredenheid blijven hoog bij Pizzeria & Grillroom Toscana.

    Gamestudio Twirlbound uit Breda boekt succes tijdens de Dutch Game Awards.

    De toekomst van kantoren en bedrijventerreinen: ‘Essentieel voor een sterke stad’

    Recente berichten

    Bijna de helft van de Nederlanders heeft een vertekend beeld van de kosten voor een dierenarts bij een gebroken poot.

    Service en klanttevredenheid blijven hoog bij Pizzeria & Grillroom Toscana.

    Gamestudio Twirlbound uit Breda boekt succes tijdens de Dutch Game Awards.

    Nieuws

    Lokaal

    Regionaal

    Landelijk

    Copyright © 2025. Onderdeel van We Talk SEO

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.